Перелік документів у кабінеті інформатики та ІКТ

Про використання Інструктивно-методичних матеріалів з питань створення безпечних умов для роботи у кабінетах інформатики та інформаційно-комунікаційних технологій загальноосвітніх навчальних закладів
Акт введення в експлуатацію (оформлюється при відкритті кабінету)
Акт дозволу на проведення занять, який оформлюється щорічно на початку навчального року)
Акт перевірки заземлення
Журнал проведення інструктажу з питань охорони праці
Інструкції щодо роботи учнів на робочому місці (готується ґрунтуючись на «Положенні про кабінет обчислювальної техніки» та виписки з СанПіН)
Інструкція з питань охорони праці (готується ґрунтуючись на «Правилах безпеки під час навчання в кабінетах інформатики ЗНЗ»)
Інструкція з протипожежної безпеки та гасіння пожежі
Копія наказу керівника навчального закладу щодо призначення завідуючого кабінетом
Інвентарна книга кабінету
План евакуації з кабінету у аварійних ситуаціях
Положення про кабінет інформатики та інформаційно-комунікаційних технологій навчання загальноосвітніх навчальних закладів
Санітарний паспорт кабінету
Санітарні правила та норми при проведенні занять із комп’ютерною технікою
Список учнів з порушенням зору (підготовлений медичним працівником школи)
Опис вправ для зняття зорової втоми
Опис вправ для зняття фізичної втоми
Графік роботи кабінету
План роботи в кабінеті на поточний навчальний рік
Паспорт кабінету

Навчальні програми з інформатики
на 2014-2015 н.р.

2-3 класи

Морзе Н.В., Ломаковська Г.В. та ін. Програма "Сходинки до інформатики" для 2-4 класів (Затверджено МОНУ, наказ від 12.09.2011 р. №1050)
Календарно-тематичне планування уроків інформатики у 2 класі
Календарно-тематичне планування уроків інформатики у 3 класі

5-6 класи

М.Жалдак, Н.Морзе та ін. Програма курсу "Інформатика" для 5-9 класів ЗНЗ (Затверджено МОНУ, наказ від 06.06.2012 р. №664)
Календарно-тематичне планування уроків інформатики у 5 класі (1 варіант, 2 варіант)
Календарно-тематичне планування уроків інформатики у 6 класі

4 клас

Коршунова О.В. Пропедевтичний курс інформатики «Шукачі скарбів» (Схвалено до використання, лист МОНУ №1.4/18-1798 від 16.07.2008 р.)
Календарно-тематичне планування

7-8 класи

Володін В.В., Володіна І.Л., Столяров Ю.О. Програма курсу «Основи інформатики 7-8 клас» (Рекомендовано МОНУ, лист від 31.03.2008 р. №1/11-983)
Календарно-тематичне планування

9 клас

І.О. Завадський, Ю.О. Дорошенко, Ж.В. Потапова Навчальна програма для учнів 9 класу загальноосвітніх навчальних закладів (Лист МОНУ від 29.09.2010 р. №1/11-9062)
Календарно-тематичне планування

10-11 класи

Навчальна програма для 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів (Затверджено МОНУ, наказ від 28.10.2010 р. №1021)
Календарно-тематичне планування: академічний рівень, рівень стандарту

Програма поглибленого курсу (8-11 класи)

Т.П. Караванова, В.П. Костюков Програма поглибленого курсу

7-9 класи (факультативи)

О.П. Пилипчук, І.І. Сальнікова, Є.А. Шестопалов «Інформатика. Єдиний базовий курс. 7-9 класи»

С.Д. Вапнічний, В.В. Зубик, В.А. Ребрина Курс для факультативних занять і підготовки до олімпіад учнів 7-9 класів «Основи програмування»

10-11 класи (факультативи, спецкурси, курси за вибором)
Рекомендовано МОНУ (Лист від 23.08.2012 р. №1/9-592)

Дорошенко Ю.О., Завадський І.О. Програма курсу за вибором для основної школи «Основи комп’ютерної графіки» для загальноосвітніх навчальних закладів

Ю.О.Дорошенко, І.О.Завадський, Н.С.Прокопенко Програма курсу за вибором «Основи Інтернету» для основної школи

Пасько В.П., Прокопенко Н.С. Програма курсу за вибором для основної школи «Основи інформаційної безпеки»

Завадський І.О., Прокопенко Н.С., Проценко Т.Г Програма курсу за вибором для основної школи «Основи створення комп’ютерних презентацій»

І.О.Завадський Програма курсу за вибором «Основи візуального програмування» для основної школи

І.О.Завадський, Н.С.Прокопенко, Т.Г.Проценко Програма курсу за вибором «Основи веб-дизайну» для основної школи

Забарна А.П., Триус Ю.В., Завадський І.О Навчальна програма курсу за вибором «МS Excel у профільній школі»

Ю.О. Дорошенко, В.В. Лапінський, Л.А. Карташова Програма курсу за вибором «Сучасні офісні інформаційні технології»

Ю.О. Дорошенко Програма курсу за вибором «Інформаційні технології проектування»

В.П. Костюков, Є.В. Мотурнак Програма курсу за вибором «Інформаційний працівник»

Збірник завдань для державної підсумкової атестації з інформатики (Н.В. Морзе, В.П. Вембер, О.Г. Кузьмінська, М.О. Войцеховський , Т.Г. Проценко)
Інформатика. 11 клас: Розв’язання всіх завдань: До збірника завдань для державної підсумкової атестації з інформатики / Упоряд. І. Д. Іванова, І. М. Колодій, М. М. Корнієнко. — Х.: Ранок-НТ, 2012
Інформатика. 11 клас: Розв’язання всіх завдань (рівень стандарту). До збірника завдань для державної підсумкової атестації з інформатики, 2013
Малярчук С. М. Основи інформатики у визначеннях, таблицях і схемах

З досвіду роботи

Конспект заняття "Комп'ютерного" гуртка на тему: "Створення фотоальбому "Моя Україна" засобами Microsoft Power Point" (Курій В.М.)

Опис прогами вказівки вибору. Курій В. М.

Комп'ютерна графіка. Курій В. М.

На допомогу вчителю - досвід колег

Практичні роботи з інформатики, 10 клас (академічний рівень)
Конспекти уроків з інформатики, 2 клас (за О.В.Коршуновою)
Конспекти уроків з інформатики, 3 клас (за О.В.Коршуновою)
Конспекти уроків з інформатики, 4 клас (за О.В.Коршуновою)
Конспекти уроків з інформатики,6 клас (за О.В.Коршуновою)
Конспекти уроків з інформатики, 7 клас (за Володіними)
Конспекти уроків з інформатики,8 клас (за Володіними)
Конспекти уроків з інформатики, 9 клас
Конспекти уроків з інформатики, 10 клас (академічний рівень)
Презентації до уроків інформатики у 5 класі (1, 7, 8, 9 урок)
Презентації до уроків інформатики у 6 класі (1, 4, 5, 6, 33 уроки)
Презентації до уроків інформатики у 8 класі (1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 25 уроки)
Презентаії до уроків інформатики у 9 класі (1, 2, 3, 4, 6, 17, 18, 20, 21, 22, 24, 28, 32, 33 уроки)
Конспекти уроків з інформатики у 11 класі (рівень стандарту, "Комп'ютерне моделюванняю Основи алгоритмізації")

Корисні посиланняhttp://novopetrivske-osoba.edukit.mk.ua/

Комп'ютерне моделювання. Основи алгоритмізації

Поняття моделі. Типи моделей. Моделювання як метод дослідження об'єктів

Поняття алгоритму. Властивості алгоритмів. Форми подання алгоритму. Виконавець алгоритму

Базові структури алгоритмів. Конструювання алгоритмів

Основні етапи розв'язування задач за допомогою комп'ютера. Вхідні дані та результати, їх взаємозв'язок

Поняття про метод розв'язування задачі. Практична робота «Побудова інформаційної моделі»

Поняття програми. Розв'язування задач

Тематична атестація з теми «Комп'ютерне моделювання. Основи алгоритмізації»


Системи опрацювання табличних даних. Електронні таблиці. Табличний процесор

Поняття електронної таблиці. Табличний процесор (Завдання)

Форматування даних, комірок і діапазонів комірок. Практична робота «Введення даних і форматування таблиць у середовищі табличного процесора»

Використання формул. Абсолютні та відносні посилання. Практична робота «Використання формул в електронних таблицях»

Посилання на комірки інших аркушів та книг. Копіювання формул (Завдання)

Створення та настроювання діаграм, вибір типу діаграм. Практична робота «Побудова діаграм»

Сортування і фільтрування даних у таблицях. Практична робота «Сортування та фільтрування даних»

Призначення і використання функцій. Практична робота «Аналіз даних за допомогою функцій табличного процесора»

Проміжні підсумки та зведені таблиці


/Files/images/accsess.jpgСистеми управління базами даних

Поняття моделі даних, бази даних, СУБД (презентація) (Завдання)

Огляд реляційної моделі даних. Моделі. Проектування бази даних (презентація завдання1 завдання2)

Сортування, фільтрування і пошук даних (презентація завдання)

Форма. Створення форми БД (презентація завдання)

Запити (презентація завдання)

Звіти. Призначення та режими роботи зі звітами. Створення звітів (презентація завдання) (Питання до т/а)

Тематична атестація з теми "Системи керування базами даних"


/Files/images/inf_tehlogii.jpg

Інформаційні технології персональної та колективної комунікації

Автоматизоване створення й публікування веб-ресурсів

Структура та особливості веб-сайтів. (Завдання)

Автоматизоване розроблення веб-сайтів. Огляд сервісів Веб 2.0

Основи веб-дизайну. Практична робота «Автоматизоване створення веб-сайту»

Створення й оформлення блогу. Практична робота «Створення й ведення власного блогу»


/Files/images/офісні_додатки.jpgІнтегроване використання засобів опрацювання документів

Обмін даними між офісними додатками. Імпорт та експорт файлів. Практична робота«Виконання завдань з опрацювання даних у кількох програмних середовищах»

Вбудовування та зв'язування файлів. Веб-публікація документів (Завдання)

Вправи для релаксації (З досвіду роботи колег з Новоодещини)

Комп’ютерні презентації та публікації


/Files/images/powerpoint.jpeg

Створення й показ комп’ютерних презентацій

Поняття презентації та комп’ютерної презентації, їх призначення. Поняття про слайдові та потокові презентації. Огляд програмних і технічних засобів, призначених для створення і демонстрації презентацій (Завдання)

Створення презентації. Відкриття презентації та збереження її в різних форматах. Створення текстових написів і вставлення графічних зображень на слайдах презентації. (Завдання)

Практична робота. Розробка слайдової презентації

Принципи стильового оформлення презентацій. Основні принципи дизайну слайдів. Додавання анімаційних ефектів до об’єктів слайда. Анімаційні ефекти зміни слайдів. (Завдання)

Використання гіперпосилань та кнопок дій. Керування показом презентації, настроювання його часових параметрів

Практична робота. Анімація в слайдових презентаціях


/Files/images/moviemaker.jpegОбробка мультимедійних даних

Поняття про мультимедійні дані. Формати аудіо- та відеофайлів. Мультимедійні програвачі. Засоби перетворення аудіо- та відеоформатів. Додавання відеокліпів, звукових ефектів та мовного супроводу до слайдової презентації.

Програмне забезпечення для обробки мультимедійних даних.

Практична робота. Створення відеокліпу


/Files/images/publisher.jpegОснови створення комп’ютерних публікацій

Поняття комп’ютерної публікації. 3асоби створення публікацій. Види публікацій та їх шаблони. Структура публікації.

Особливості роботи з графічними об’єктами під час створення комп’ютерних публікацій. Зв’язки між об’єктами публікації. Створення, збереження, відкриття та друк публікацій.

Практична робота. Створення інформаційного бюлетеня і буклету.


/Files/images/word.jpgТекстовий процесор

Підготовка текстового документа до друку. Друк текстового документа. Об’єкти сторінки та їхні властивості. Форматування сторінки. Вставлення колонтитулів. Попередній перегляд документа.

Списки в текстовому документі. Багаторівневі списки. Редагування списків. Форматування списків. Табуляція та її використання.

Таблиці в текстових документах (презентація)

Форматування таблиці (презентація)

Введення формул в таблицях (презентація)

Практичні завдання. Вставка таблиць до текстового документа.
Форматування таблиць.

Практична робота "Робота з таблицями і зображеннями у текстових документах"

Стилі та їх використання

Шаблони документів і робота з ними

Робота з макросами

Тематична атестація з теми «Текстовий процесор»


/Files/images/служби_intrnt.jpg Служби InterNet

Електронна пошта

Електронна пошта. Принципи функціонування електронної пошти (завдання)

Робота з електронною поштою через веб-інтерфейс. Практична робота «Електронне листування через веб-інтерфейс»

Робота з поштовим клієнтом. Практична робота «Електронне листування за допомогою поштового клієнта»

Правила безпеки та етикет електронного листування


Інтерактивне спілкування

/Files/images/interact_spilkuv.JPGМиттєві повідомлення, принципи функціонування служб миттєвих повідомлень

Робота в службах обміну миттєвими повідомленнями. Практична робота «Обмін миттєвими повідомленнями»

Форуми. Реєстрація та участь у обговореннях

Етикет інтерактивного спілкування. Практична робота «Спілкування на форумах та в чатах»

Тематична атестація з теми "Служби Інтернет"


/Files/images/Diski.jpgПрограмні засоби навчального призначення

Програмні засоби, призначені для вивчення профільного предмета

Програмні засоби навчального призначення.

Робота з електронними посібниками, навчальними програмами та мультимедійними курсами.


Навчання в Інтернеті

/Files/images/Дистанц_освита.jpgОгляд українських та зарубіжних освітніх сайтів. Веб-енциклопедії. Інтерактивне дистанційне навчання.

Електронні словники й програми-перекладачі. Форуми перекладачів. Інтерактивні та мультимедійні курси іноземних мов.

Інформація. Інформаційні процеси та системи

Поняття про інформацію та способи її подання. Вимірювання обсягу даних. Інформаційні процеси. Об’єкти та їх властивості

Поняття про інформаційні системи та технології. Види інформаційних систем. Інформатика як наука та галузь діяльності людини


/Files/images/інформ_система.jpgАпаратне забезпечення інформаційних систем

Типова архітектура персонального комп’ютера.

Принцип дії та основні характеристики найбільш поширених видів запам’ятовуючих пристроїв. Класифікація та основні характеристики принтерів. Відеосистема комп’ютера, призначення та основні характеристики її складових. Мультимедійне обладнання. Комунікаційні пристрої.

Історія розвитку обчислювальної техніки. Покоління ЕОМ. Практична робота. Робота з клавіатурним тренажером.

Тематична атестація з теми «Інформація. Інформаційні процеси та системи. Апаратне забезпечення інформаційних систем»


/Files/images/windows.jpgСистемне програмне забезпечення

Загальні відомості про програмне забезпечення. Класифікація, основні функції та складові операційних систем. Різновиди інтерфейсу користувача. Поняття файлової системи. Поняття файлу, каталогу. Імена зовнішніх запам’ятовуючих пристроїв, шлях до файлу.

Робота з основними елементами графічного інтерфейсу користувача операційної системи. Використання вікон, меню, елементів керування. Практична робота Робота з інтерфейсом користувача операційної системи.

Робота з об’єктами файлової системи. Використання ярликів. Використання буфера обміну. Практична робота Робота з об’єктами файлової системи.

Пошук інформації на комп’ютері. Практична робота Пошук інформації на комп’ютері

Запуск на виконання програм. Типи файлів. Зв’язок типів файлів з програмами та з розширеннями імен файлів (Завдання)

Використання автономної та онлайнової довідки операційної системи.

Встановлення й видалення програм. Відновлення видалених даних. Програма перевірки й очищення дисків. Дефрагментація дисків. Контрольні точки відновлення операційної системи.


/Files/images/служб_пр_забезп.jpgСлужбове програмне забезпечення

Поняття комп’ютерного вірусу. Практична робота. Захист комп’ютера від вірусів.

Стискання, архівування та розархівування даних. Архіватори та операції з архівами. Практична робота Архівування та розархівування даних.

Запис інформації на оптичні носії. Форматування та копіювання дисків.

Тематична атестація з теми «Системне програмне забезпечення. Службове програмне забезпечення»


/Files/images/комп_мережі.jpgКомп'ютерні мережі

Поняття про глобальну та локальну комп’ютерні мережі. Апаратне й програмне забезпечення мереж. Поняття про сервер та клієнтський комп’ютер. Мережні протоколи. (див. презентацію документ)

Поняття робочої групи, домену, користувача й сеансу користувача; вхід у локальну мережу. Поняття про права доступу до ресурсів. Навігація локальною мережею. Спільне використання принтерів і спільний доступ до глобальної мережі. (див. презентацію)

Віддалене керування комп’ютером. Практична робота. Спільне використання ресурсів локальної мережі. (див. завдання)

Основи Інтернету (див. презентацію)

Використання Web-браузера (див. презентацію)

Пошук інформації в InterNet (див. презентацію завдання)

Тематична атестація з теми "Комп'ютерні мережі"


/Files/images/word.jpg

Основи роботи з текстовою інформацією

Основи роботи з текстовою інформацією. Призначення, можливості і класифікація систем обробки текстів.

Введення й редагування тексту. Виділення фрагментів тексту та операції з ними. Перевірка правопису. Пошук та автоматична заміна текстових фрагментів.
(Завдання)

Форматування шрифтів і абзаців. Практична робота "Введення, редагування й форматування тексту"

Робота з кількома документами. (Завдання)


/Files/images/Komp_Grafika.jpg

Комп’ютерна графіка

Засоби перегляду й перетворення графічної інформації

Поняття комп’ютерної графіки. Растрові й векторні зображення. Призначення та класифікація засобів обробки графічних даних. Формати графічних файлів.(Завдання)


Основи растрової графіки

Джерела й параметри растрових зображень. Поняття про роздільну здатність, глибину кольору та їх зв’язок з якістю растрових зображень.(Завдання)

Робота в середовищі редактора растрової графіки: робота з файлами, використання інструментів малювання, виділення фрагментів малюнку, їх переміщення та копіювання (Завдання)

Створення текстових написів. Настроювання кольору. Практична робота Створення растрових зображень.


Основи векторної графіки

Принципи побудови й обробки векторних зображень. Засоби графічного редактора, вбудованого у середовище офісних програм. Інструменти малювання. Малювання геометричних фігур. Операції з об’єктами. (Завдання)

Створення малюнків з кривих і ламаних. Багатошарові зображення, керування розміщенням об’єктів за шарами. Вирівнювання й групування об’єктів. Додавання тексту до графічних зображень та його форматування. Практична робота. Створення векторних зображень.


Список рекомендованих сайтів для підготовки до олімпіади

http://schoololymp.byethost32.com – школа олімпійського резерву при ВІППО
http://www.olymp.vinnica.ua – Всеукраїнські Інтернет-олімпіади з різних предметів (фізика, інформатика). На сайті розміщена цікава інформація про Всеукраїнські олімпіади по інформатиці, фізиці. Проводилася мережна олімпіада по інформатиці.
http://www.uoi.in.ua – Всеукраїнська олімпіада з інформатики
http://www.e-olimp.com.ua E-Olimp система підготовки та проведення олімпіад зі /Files/images/olimp_emblema.jpgспортивного програмування
http://www.qbit.org.ua/ -Молодёжное научное общество QBit - Кубит - г. Харьков
http://algolib.chat.ru
–алгоритми: методи розв’язання
http://algolist.manual.ru
–алгоритми: методи розв’язання
http://olympiads.win.true.nl/ioi
– Міжнародна олімпіада з інформатики
http://www.olympiads.ru
- Події, задачі, тести, рішення, коментарі. На сайті також можна викачати бібліотеку для написання "перевірялок" до задач - Testlib.
http://neerc.ifmo.ru/School/ - На цьому сайті міститься інформація про олімпіади школярів по інформатиці, які проходять в Росії, в яких беруть участь Петербурзькі школярі
http://www.olympiada.km.ua/ - Задачі заочних і обласних олімпіад Хмельницької області. Архіви турнірів, конкурсів. Багато іншої корисної інформації.
http://comp-science.narod.ru/ - Матеріали олімпіад школярів по програмуванню в Пермській області; підготовка до олімпіад по програмуванню; дидактичні матеріали по алгебрі і геометрії; технологія генерації дидактичних матеріалів по математиці; дидактичні матеріали по інформатиці (задачі, тести); методична скарбничка; посилання на освітні ресурси Internet.
http://acm.timus.ru- Тут ви можете знайти деяку кількість задач з різних змагань. Перевіряюча система дозволяє вам перевірити ваш розв’язок для кожної задачі.
http://www.informatics.ru/ - Даний сайт присвячений російським олімпіадам школярів по інформатиці. Автори сайту - члени журі і наукового комітету Всеросійської олімпіади, а також тренери збірної команди Росії для міжнародної олімпіади. Тут викладаються матеріали Всеросійських олімпіад, учбово-тренувальних зборів по інформатиці, різні книги і статті, присвячені даній тематиці.
http://g6prog.narod.ru - Сайт присвячений докладному розбору олімпіадних задач по інформатиці. Рівень задач від міської до міжнародної олімпіад. Програмні тексти до задач не додаються (представлений словесний опис рішення). До деяких задач додаються тести. Є багато корисних книг по олімпіадних задачах і велика кількість посилань на аналогічні ресурси.
http://byoi.narod.ru - Архів республіканських, міських, районних олімпіад, зборів до IOI. Підбір рідкісних, ефективних алгоритмів.
http://homepages.compuserve.de/chasluebeck - Дуже великий архів задач по інформатиці на російській мові.
http://www.stream.newmail.ru/index.html - Тут можна отримати відповідь на питання про олімпіади, взнати останні новини, підготуватися до олімпіад. На сайті є бібліотека книг і докладн


Русифікований Паскаль для Windows Turbo Pascal School Pak 1.3 Plus
Автор: Humble Jedis (Сайт) Мова: Англійська та російська Ліцензія: Freeware (безкоштовно) Системи: Windows XP / 2000/2003 / Vista / 7 Розмір: 3,8 Мб Turbo Pascal School Pak 1.3 Plus - Професійно виконана версія Turbo Pascal. Повна русифікація: оболонка, довідкова система, шрифти растрові і векторні, клавіатура. Інсталятор створює значки на Робочому столі і в Панелі швидкого запуску. Все налаштовано і готове до роботи відразу після інсталяції. Скачати

Скачати TurboPascal ABCPascal Algo Задачі

Професійне портфоліо вчителя

Сьогодні практикують різні підходи до створення портфоліо учителя. Це може бути портфоліо-сайт, портфоліо-довідник і, найпростіший випадок, - збірка документів, виконаних у Power Point або в Word. Звичайно, це все види електронного портфоліо. Складаючи електронне портфоліо, учитель може справді "розгулятися" –– прикрасити його як душі завгодно, додавши безліч презентацій, аудіо- або відео-/Files/images/portfolio.JPGфайлів. Тут усе залежить від уміння працювати з комп'ютером. Але і від звичайної робочої папки, яку ми повинні при атестації пред'явити атестаційній комісії, /Files/images/атестація.jpgучитель теж обійтися не може. Електронний варіант – це дуже добре, це демонструє, як уміло учитель володіє сучасними технологіями, але паперовий варіант ще, мабуть, довго забути не вдасться. Звісно, ці два варіанти між собою значно перегукуються і повторяють один одного, але який варіант не обереш, все одно потрібно від чогось відштовхуватися, складати план, кістяк портфоліо, а потім наповнювати його результатами своєї роботи.
Переглянувши різні роботи різних вчителів, які викладають різні предмети (слава Інтернету!). В когось побачив щось цікаве і ось тепер пропоную план (ще не саме портфоліо, а тільки його намітки), за яким складатиму свою папку. Отже,

І розділ. Візитна картка.
· прізвище, ім'я, по-батькові
· предмет, що викладається
· стаж роботи
· категорія, розряд
· педагогічне кредо
· назва навчального закладу
· система або технологія, в якій працює педагог
· грамоти і нагороди
VII розділ. Діагностика якості освітнього процесу
· підсумки успішності (результати моніторингу або зрізи знань)
· аналіз анкетування (тестування) учнів
· результати олімпіад
ІІ розділ. Освіта
· назва учбового закладу, рік закінчення, фах
· відомості про проходження курсів підвищення кваліфікації, рік проходження
· копія диплому та свідоцтва, що підтверджує проходження курсової перепідготовки
VIII розділ. Інноваційна діяльність
· принципи і напрямки роботи
· розробка інформаційних ресурсів
· створення і супровід сайтів, освітніх веб-проектів
ІІІ розділ. Дидактичні розробки
· авторські програми з предмету або факультативів, гуртків, курсів
· елементи педагогічних технологій
· конспекти відкритих уроків
· вправи і завдання, розроблені педагогом, що отримали суспільне визнання
· публікації
· дидактичні матеріали
ІХ розділ. Творчий саморозвиток
· план по самоосвіті
· опрацювання наукової, методичної літератури з певної теми (каталог опрацьованої літератури)
· науковий звіт з проблеми дослідження (реферат, доповідь, стаття)
· створення та супровід освітніх веб-проектів
IV розділ. Методична робота
· принципи і напрями роботи
· робота в методоб'єднаннях, радах, комісіях (виступи)
· робота в проблемних творчих групах
· співпраця з методичним центром, з інститутом підвищення кваліфікації
· здійснення стажування

Х розділ. Творчі навчальні досягнення учнів
· участь у Всеукраїнських іграх-конкурсах
· творчі роботи учнів
V розділ. Позаурочна діяльність
· принципи і напрямки роботи
· предметні тижні
· підготовка учнів до конкурсів, олімпіад
· організація заходів, що підвищують інтерес до вивчення предмету
· організація екскурсій
ХІ розділ. Робота в якості класного керівника
· принципи і напрямки роботи
· позашкільні заходи
· відкриті виховні заходи
· підготовка та проведення психолого-педагогічної роботи з батьками вихованців

VI розділ. Участь педагога у професійних конкурсах
· участь в освітянських виставках
· конкурси педагогічної майстерності

Портфоліо вчителя інформатики Чашука О.Ф.

Опис педагогічного досвіду (у форматі MS Power Point)

Опис педагогічного досвіду (у форматі MS Word)

11 КЛАС. Основи веб - програмування.
ТАБЛИЦІ В HTML ДОКУМЕНТАХ
ГРАФІЧНІ ОБ'ЄКТИ ТА ГІПЕРПОСИЛАННЯ В HTML ДОКУМЕНТАХ

Комп'ютерна графіка

Векторний графічний редактор

Практична робота 1(Графічні примітиви в CorelDraw)

Практична робота 2(Види заливок та редагування контурів)

Лабораторна робота 1

Лабораторна робота 2

Практична робота 3 (Групування, комбінування, злиття)

Практична робота 4(методи створення тривимірних обєктів)

Практична робота 5 (перетікання, обєм)

Комплексна практична робота

Основні поняття про середовище фотошоп

Практична робота №6 (робота з виділеними обєктами)

Початкові файли до пр№6

Практична робота №7

Метелик

Практична робота №8 (конвертація ч.б в кольрове зображення та навпаки)

Практична робота №9 (текстові ефекти)

Лабораторна робота №3 (колаж)

HTML. 11 клас

Основи веб програмування

Робота з файлами в Delphi

Використання елементів типу "поле з списком...."

Задачі для контролю з теми "Робота з файлами"

Конспекти уроків 11клас:

Урок №1. Вступ. Правила поведінки в комп'ютерному класі та техніка безпеки при роботі з комп'ютером.
Урок №2.
Призначення математичних процесорів.
Урок №3. Огляд середовища математичного процесора.
Урок №4. Автоматизація математичних обчислень. Практична робота №1. Автоматизація математичних обчислень.
Урок №5. Побудова графіка функції однієї змінної. Практична робота №2. Побудова граіка функції.
Урок №6. Знаходження наближених значень розв'язків рівнянь і систем рівнянь. Практична робота №3. Знаходження наближених значень розв'язків рівнянь і систем рівнянь.
Урок №7. Розв'язування задач з планіметрії.
Урок №8. Огляд програмних засобів для підтримки навчання фізики, хімії, біології. Віртуальнілабораторії, інтерактивні моделі. Практична робота №4. Використання програмних засобів при вивчені хімії, фізики, біології.
Урок №9. Підсумкове заняття з теми "Інформаційні технології в навчанні".
Урок №10. Поняття моделі. Типи моделей. Моделювання як метод дослідження об'єктів.
Урок №11. Поняття алгоритму, властивості алгоритмів. Форми подання алгоритмів. Графічне подання алгоритмів.
Урок №12. Поняття про мови програмування, програмного коду, середовища розробки програм, компілятора. Етапи розв'язування задач з використанням комп'ютера.
Урок №13. Мова програмування Delphi та інтегроване середовище візуальної розробки проектів Turbo Delphi 2006. Принципи роботи у візуальному середовищі розробки програм. Вікно середовища Turbo Delphi 2006.
Урок №14. Створення, виконання та збереження нового проекту. Редагування проекту. Розміщення елементів керування на формі. Практична робота №5. Створення й виконання програмного проекту. Використання елементів управління.
Урок №15. Події та їх обробники. Створення процедур-обробників подій.
Урок №16. Уведення та виведення даних під час виконання проекту. Поняття зміної, її властивості. Правила запису математичних виразів. Практична робота №6. Введення й виведення даних, робота зі змінними.
Урок №17. Використання налагоджувача програм. Різновиди помилок, методи їх пошуку та виправлення. Коментарі у програмному коді. Покрокове виконання програм. Практична робота №7. Налагодження програм.
Урок №18. Підсумкове заняття з теми "Базові поняття програмування. Засоби візуальної розробки програм".
Урок №19. Основні поняття математичної логіки: логічні константи, логічні змінні, логічні вирази.
Урок №20. Логічні операції: кон'юнкція, диз'юнкція, заперечення. Логічні формули. Табличні істиності.
Урок №21. Запис логічних виразів мовою програмування. Операції порівняння.
Урок №22. Алгоритмічна конструкція розгалуження та її графічне подання. Оператори розгалуження.
Урок №23. Прапорці та групи перемикачів. Реалізація розгалужень з використанням прапорців та груп перемикачів. Практична робота №8. Складання програм з розгалуженнями.
Урок №24. Поняття підпрограми та її аргументів. Поняття локальних та глобальних змінних. Формальні та фактичні параметри підпрограм.
Урок №25. Стандартні підпрограми та підпрограми користувача.
Урок №26. Створення й виклик підпрограм. Практична робота №9. Використання підпрограм.
Урок №27. Алгоритмічна конструкція повторення та її графічне подання.
Урок №28. Оператори циклів.
Урок №29. Складання та програмна реалізація алгоритмів з циклами. Практична робота №10. Програмування циклічних обчислень.
Урок №30. Поняття масиву. Оголошення одновимірного масиву. Індексація елементів масиву.
Урок №31. Введення даних у масив та відображення його вмісту. Використання багаторядкових текстових полів для введення даних у масив та їх відображення.
Урок №32. Пошук даних у масиві.
Урок №33. Обчислення підсумкових показників для числового масиву.

Кiлькiсть переглядiв: 0

Коментарi

  • Josephtody

    2014-12-27 08:54:58

    [url=http://pro-77.ru/catalog/kompyutery/moschnye_igrovye_kompyutery/?page=1]где можно купить мощный игровой компьютер в москве[/url] Купить ПК сегодня становится и легко, и трудно сразу. Легко, так как в точках продажи обычно имеется богатый выбор, имеются компьютеры от разнообразных производителей, среди которых можно подобрать товары и по низким ценам. Тяжело, так как прогресс развивается и предлагает самые разные нюансы в работе компьютеров, потому перед приобретением сразу необходимо определиться, для чего он вам необходим...

  • Ronald

    2013-09-07 20:25:40

    Ecioemnos are in dire straits, but I can count on this! http://shydsejke.com [url=http://tskgehzpatv.com]tskgehzpatv[/url] [link=http://lsobrox.com]lsobrox[/link]...

  • Mark

    2013-09-07 13:03:19

    Pleasing you should think of sothmeing like that http://hgnveto.com [url=http://pkwupdt.com]pkwupdt[/url] [link=http://jojhjs.com]jojhjs[/link]...

  • Dinda

    2013-09-01 15:42:20

    Always the best content from these prooigidus writers....

  • Bio

    2013-08-31 00:53:20

    I was really confused, and this answered all my quesniots....

  • Supaji

    2013-08-30 20:56:05

    I have been so beidwlered in the past but now it all makes sense! http://uctkdeu.com [url=http://ceoouydtmta.com]ceoouydtmta[/url] [link=http://xgorlxdih.com]xgorlxdih[/link]...

  • Sajid

    2013-08-30 12:37:57

    That's an inntglileet answer to a difficult question xxx...

  • SubZero

    2013-08-29 13:36:32

    Last one to utlziie this is a rotten egg! http://anmjokzbjn.com [url=http://nmuwdxpms.com]nmuwdxpms[/url] [link=http://ggyrxzdqhji.com]ggyrxzdqhji[/link]...

  • Lukasz

    2013-08-29 13:14:41

    And I thought I was the sensible one. Thanks for setting me stithgra....

  • Mehmet

    2013-08-29 06:44:27

    Just cause it's simple doesn't mean it's not super heflpul....

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.